Camilla Fyrabarnsmorsa

Nybakat, sol och tidig morgon

Publicerad 2010-02-28 08:28:15 i Allmänt,

Söndagsmorgon, sovmorgon blir det sällan men jag får mer ut av dagen.

Bakmaskinen laddades igår och när jag vaknade doftade det ljuvligt. Dagen bjuder på inköp, köra Sandra till kompis, fortsätta min städning som inte blev klar igår (blir den väl aldrig) och ta hand om sjuka MY.

My hade feber i natt och är inte pigg men vi får se hur det är idag och om inget annat får vi köra till jourcentralen.

Sportlovets sista dag. Både skönt och inte, nu är det tidiga morrnar och aktiviterter, läxor.


Idag har jag gett min fan på att pyssla lite oxå. Fick en bra tidning av min mamma som inspirerade mig och har abstinent besvär i kroppen, måste pyssla. Tur jag inte har det efter cigg, över ett år sedan jag slutade och då gjorde jag det tvärt och själv:) Va jag är duktig!!!!!

Solen skiner och hoppas den syns hela dagen för jag känner mig gladare och piggare av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela