Camilla Fyrabarnsmorsa

Sommarförkylningar

Publicerad 2010-06-29 09:50:25 i Allmänt,

Inget man vill ha i denna värmen.
Men vi packar ändå väskan för att tillbringa dagen på badet :)
Vad gör man det är ju jättetråkigt nu när vi inte har poolen här hemma längre.
Jag trodde inte jag skulle sakna den men det gör jag. Vi får kolla upp en ny men problemet är vattnet.
Vårt vatten räcker inte till att fylla en :(

Sen ska jag hålla ut för alla barnen är i olika utvecklingsfaser och de tar ..... på mig. Dom bråkar hela tiden med varandra och mig. Att testa gränser till max och se om man står pall för dom. JOBBIGT och det känns som man kommit in i en cykel som inte vill vända. Jag vet att den gör det och då glömmer man det snabbt igen. Men vägen dit är det som är jobbigast. Hoppas en heldag på badet kan trötta ut dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela