Camilla Fyrabarnsmorsa

NEGATIVT

Publicerad 2010-03-31 21:16:24 i Allmänt,

Måste bara rensa alla negativa, jobbiga, tråkiga, sur.........

människors liv ur mig.


Jag är trött på höra många vara så negativa och inte se något positivt..

ALLA råkar vi ut för saker som gör en ledsen, förtvivlad, arg, trött.

Saker som gör att man vill ge upp. Men någon gång måste man kan kanske ta sig i kragen och försöka tänka positivt. Tänka på vad man gör och hur man kanske ska försöka göra och börja nysta i sitt helvete.

Livet blir inte bättre för man klagar och vänner kanske inte orkar höra alltid negativt.

Speciellt när de själva har det tufft. Visst ligger ett frö av oro och gror men vad ska jag göra :question: jag kan inte deppa ihop. Hur skulle det se ut. Livet går vidare och det går snabbt. JAG vill faktiskt inte tänka tillbaka och minnas allt jobbigt som man råkat ut för på livets väg.

INGEN har sagt att det var lätt att bli vuxen :P

Jag är inte världens lyckligaste, har ekonomisk kris och tycker jag drabbas av allt och det har ingen ände.

Men vad fan, jag har börjat lära mig att allt ordnar sig och VI tar dag för dag och det går :)

Hade det inte gått så skulle jag gett upp för längesedan. Sånt är livet och ta det.

Jag kan känna att jag är taskig i mina ord nu men ta det om du läser det.

Sök hjälp, be om hjälp eller sluta klaga!

Njut av det du har och inte av det du vill ha!

Nu är det PÅSK HELG hoppas det blir fint väder för jag ska njuta av solen, fåglarna, barnen, knopparna på träden, blommor på marken. Hoppas du gör det oxå :)

Kommentarer

Postat av: essays

Publicerad 2011-12-27 08:48:23

But you knew it!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela