Camilla Fyrabarnsmorsa

En barnledig helg med firande :)

Publicerad 2010-10-29 09:12:14 i Allmänt,

Min mamma är det bästa som finns. Idag kommer hon och ska passa barnen hela helgen.Det som är bäst med min mamma är att trots orken kan tryta älskar hon barnen och passa alla samtidigt. Skönt att hennes famn orkar och gör det.

Vad skulle man göra utan henne :question:

Detta gör hon för min skull och för jag fyller 35 år och vi ska fira vår
 18 års dag.

Det firar vi med en utekväll på lördag, Laserdome och Jensens,
 ska det bli......

Min goa svägerska har fixat detta. Sen har ett par goa vänner hängt på, det tycker jag är jätte kul.

Vi kommer nog få en jätte trevlig kväll.

Gustavs hjärnskakning läker nog som den ska för han mår bra.

Igår torsdag var vi och badade och det var jätte skönt.

Sen väntar en vecka fylld med aktiviteter och trevligheter. Det är ju LOV  !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela