Camilla Fyrabarnsmorsa

Vägval man tar...

Publicerad 2011-04-28 09:30:27 i Allmänt,

Ibland ställs man inför olika val och valen påverkar vilken väg livet tar. Man vet ju aldrig förrän åren gått.

Just nu står jag i ett vägval och ska jag plugga eller inte. Jag tror det blir plugga lite och imorgon ska jag träffa studievägledare och lärare. Då får vi se vad vi kommer fram till. Lite nervöst men det brukar ge sig och sluta bra. Jag tror ju på att allt har en mening.

Tråkigt är bara att My har åkt på vattenkoppor och det är mycket och hon mår jätte dåligt. Hoppas vi tar oss igenom utan några sjukhus besök.

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2011-04-28 16:24:30

Lycka till.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela