Camilla Fyrabarnsmorsa

VAB dag 2

Publicerad 2011-08-30 15:07:10 i Allmänt,

Idag har jag njutet hela dagen med Ida och vi har handlat vattenmelon som hon älskar, sen gjort pannkakor i mega sats så det finns i frysen.

Idag blev jag oxå arg. Vi fick fixa och dona med mannens jobb, min praktik och Ida. Fan att människor inte kan sköta sitt jobb. Besviken på människor och fan, jävla !!!! så nu är det av mig. Men det retar mig. För vissa gör som de vill och accepteras medans andra kämmar och försöker och är rädda om sina jobb. Idioter har visst lättare för få jobb. Orättvist. Tur jag inte är arbetsgivare. Fan vad tosig jag hade blivit. Men det kanske är vi som tar för mycket ansvar för sina jobb eller ????????

Lösningen blev bra tillslut och jobb visade uppskattning det betyder mycket. Men min man får fan jobba 80 timmar minst denna veckan och då kan man säga att man är trött. Så ikväll får mamma ta över lilla loppan så vi kan sköta jobb och praktik.

Sen ringde telefonen och My har fått OP datum :) nervöst men samtidigt skönt.

En full dag.

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2011-08-30 20:13:50

Det är många som tycker så,tyvärr så vet inte alla vad arbetsmoral är,synd o skam.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela