Camilla Fyrabarnsmorsa

4 timmars röj :)

Publicerad 2011-12-30 19:03:43 i Barn,

Vilken dag och snabbt gick den. Busfabriken var väldigt uppskattat och vi träffade trevliga människor oxå.
Barnen uppskattade det mycket. Kram fam. Romner/Magnusson för trevligt sällskap.



Nu är oxå husvagnen bäddad och vi är nästan helt redo för en längre tur imorgon. Vi ska över åsen :)
Jag tror det blir en mysig nyårsafton.

Nu myser jag med den största och minsta tösen, de andra är hos kompisar.

Hoppas alla har en bra sista fredag på det gamla året.


Kommentarer

Postat av: Vilka bra bilder det blev:)

Publicerad 2011-12-30 21:19:45

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela