Camilla Fyrabarnsmorsa

En vecka som varit annorlunda

Publicerad 2011-01-30 07:36:39 i Allmänt,

Efter graviditet och mammaledigt blev det konstigt att jobba en hel vecka och heltid.

Det har varit en utmaning för familjen, de är ju så vana vid att mamma fixar och tänker på allt. Men det har jag inte kunnat göra och det är dax att den bortskämda familjen vaknade och tog tag i deras sysslor.

Veckan gick så snabbt och tog på tiden så jag inte ens hunnit blogga. Kvällarna har man varit så trött och bara mysigt med barnen.

Fredagen kom och vi tittade på film.... Ice princess. My blev förälskad och så sugen på åka skridsko och jag gjorde en sökning på nätet och fann......

10.15 - 12.15 åkning för alla barn i Malmö :)

Vi hoppade i säng och ställde klockan. På morgonen åkte My, Gustav och jag till Ishallen och de fick åka.

 

   Super duktiga var de.

På vägen hem så behövde vi handla lite till 25 års festen vi skulle till. Görans kusin Johanna.
In på Jägersro center och då ville My och Gustav titta på kläder och Gustav brukar inte kolla men det gjorde han och fann jätte snygga på LINDEX.

T-shirt - 100% Bomull Byxa - 98% Bomull,2% Elastan
Hans smak på snygga plagg och stilig blev han.

My fyndade dessa fest kläderna

Tunika - 100% Bomull Leggings - 93% Bomull,7% Elastan
Sen fynda vi till Lilla Ida oxå och kunde inte motstå att handla det

Tunika - 100% BomullLeggings - 92% Bomull,8% ElastanBlev så nöjd med kläderna.

Sandra hade sina fest kläder och denna lördag var hon med mormor på hälsomässa i Malmö.

Festen var mycket trevlig och barnen var så duktiga och jag blev en mycket stolt mamma.

Lite trötta vid 12 snåret och då drog vi oss tillbaka. Nöjda och glada.
Nöjd och glad verkade oxå den goa 25 åringen.

Söndags morgon och ingen sovmorgon men vad gör det när man känner sig glad och kl 6 vaknade jag av ett FÄRDIGT. Sen blev det soffan och jag ville nu passa på att dela med mig av min härliga vecka och helg.

Blir det fint väder så får vi se vad för kul denna dag kan bjuda på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela