Camilla Fyrabarnsmorsa

Kluven

Publicerad 2011-01-31 12:02:29 i Allmänt,

Det finns för och nackdelar med allt och visst är det alltid jobbigare när det är dåligt väder.

Jag är kluven i var jag vill bo. Det kostar så mycket att bo som vi men det ger ju oxå lika mycket tillbaka.
Om en måndad så har jag glömt mina tankar på bo inne i byn :) och då njuter jag av naturens under och vill aldrig lämna vårt paradis.

Men som idag när jag är trött och lägger mig i sängen och tittar ut genom mitt gigantiska fönster i sovrummet, känner jag harmoni. Ett lugn som jag inte får i byn. Stress hade det nog varit, för jag älskar friheten och det har jag ju verkligen här.

Bara att gå ut och vråla som Ronja Rövardotter gjorde. Det kan jag lova känns jätte bra om man är arg.

Hemma blind blir man nog och därför är det nog bra med semester så man saknar sitt hem och uppskattar det.



 

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2011-01-31 20:03:31

Så sant så,om några månader kan du inte tänka dig någon annanstans att bo.Det är inte biligare att bo i ett samhälle ,tro inte det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela