Camilla Fyrabarnsmorsa

Föräldraledig och scrappedag

Publicerad 2011-06-20 21:29:12 i PYSSEL,

Vilken dag :) skönt att ha en svägerska med samma intresse och idag bestämde vi oss för att träffas och scrappa. Mamma var oxå sugen men hon sydde gardiner istället. Pyssel som pyssel.

Jag har fått gjort många ark och supernöjd är jag.

Jag har många foto att göra....... det var 2009 sist jag hann med. Lilla loppan tar sin tid men även de stora tjejerna. De vill ju oxå scrappa och då tar det längre tid för mig. Men nu är hela köksbordet okuperat och jag tänker inte lämna tillbaka det idag :)

 suddig men en tuff sida från Truck Meet på High Chaparall

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-06-20 22:54:12

Det var det också, kan starkt rekommendera det :)

Postat av: Lina

Publicerad 2011-06-21 15:23:24

Ja det var verkligen mysigt.. Får vi göra om snart igen..

Postat av: carl-philip

Publicerad 2011-06-22 16:24:20

Fin blogg fan :D Jag driver en gayblogg och skulle bli glad om du kollar in :D Kommentera gärna :D Puss haj!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela