Camilla Fyrabarnsmorsa

Underbart med vackert väder

Publicerad 2011-03-27 20:33:29 i Allmänt,

Man kan inte klaga...... klockan stal en timma men vad gör det när vi fick sovmorgon ändå.
Solen skiner och frukost med en go kopp te kan aldrig vara fel på en söndag.

Dax för Funky Kidz, under tiden gjorde jag lite ärenden.

Hemma igen och ut i trädgården. Njöt av vädret och jobbade på med veden idag oxå. Helt underbart och vad skönt det känns att kunna ligga många timmar i badet utan det kostar ett öre :)

Swizz var dagen till ända och man badat 3 små barn och tvättat, plockat undan och diskat. Det är en ny vecka och en veckas jobb framför mig och ni anar inte hur jag ser framemot veckorna med jobb och
speciellt när man har ett schema :) Lyxigt känns det.

Hoppas nu vi får vara "friska" och jag kan jobba min tid.

Nu ska jag titta lite på tv och facebooka.
Tappat det lite när man inte går hemma hela dagen och när det är fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela