Camilla Fyrabarnsmorsa

Guldkant

Publicerad 2011-05-26 20:40:48 i Allmänt,

Veckan har varit intensiv och igår var jag på en härligt Oriflame träff, med tips och ideer om nya produkter i aktuell katalog.

Ny börjar min nedräkning till Party tajm. Till helgen är jag barnledig och ska ut och dansa :)

Det var längesedan och det känns jätte kul att komma ut och dansa. Det blir även ett avbrott från vardagen som oftast är sig likt. Sen är jag ju inte bara mamma utan jag ska ladda mina batterier och sakna mina barn så på söndagen har man superkrafter igen och vet att man saknar dom när de inte är hemma.

Nu blir det avkoppling i soffan och njuta av åska och regn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela