Camilla Fyrabarnsmorsa

Mår som förtjänat

Publicerad 2011-05-29 11:28:13 i Allmänt,

Ha ha ha ont i huvudet, magen och benen. :( men helt klart var det värt det till 100%. Måste säga tack för jag har en super go lillebror som är kul att festa med. Även vännerna som är helfestliga och som man kan ha så kul tillsammans med.

                                                       Clabbe och 80-tals musik på Törringe


En kväll på Törringelund säger allt, lite folk men vad gör det när dansa och ha kul  är målet. Sen skulle man kanske inte tagit de två sista ciderna men vad fan, det är ju inte så att jag är ute varje helg. Det var senast i november när jag fyllade år men då var jag nykter. Så lite extra får man ta och jag är ju bara en vanlig människa.

Soffan får det bli tills barnen kommer hem. De har nog haft en uppskattad helg hos mormor och i hennes underbara hus i skogen.

Veckan som gått har både varit bra och mindre bra men så är det. Nu ska jag ladda för en ny vecka och hoppas det blir lite jobb och jag ska skriva in mig på NFU och till hösten ska jag läsa barn och fritidsprogramet :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela