Camilla Fyrabarnsmorsa

Sommarkänslan på topp

Publicerad 2011-05-30 19:16:50 i Trädgård,

Idag har det varit varmt och man har njutit av solen är tillbaka. Nu är det dax att ta tag i trädgården som fullständigt blivit överväxt av ogräs och godsaker.

Vi har plockat rädisor stora som golfbollar. Så jag p packat ner några i mannens matlåda, tillsammans med ett saltakar 

Det blev även rabarber.

Barnen sprang oxå ut och plockade rabarber. Vi delade dem och sen doppade dem i socker mmmmmmmmmums........

Vilka minne som kommer fram då, tänk att mina barn upplever det jag gjorde hos min mormor och morfar, när jag var liten. Det är så underbart att det inte går att beskriva.

Så imorgon ska det lagas en rabarberpaj :)



Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-05-31 07:03:47

Ja visst är det underbart med egenodlade primörer.. Ha en mysig dag!!

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela