Camilla Fyrabarnsmorsa

En bra kväll!

Publicerad 2011-11-29 19:16:41 i Allmänt,

Tisdag och praktik för mig:) alltså en helt vanlig dag. Men ej för My och Gustav, mormor var ledig och tog dem med på en tur till palmstaden:) vilket var mycket uppskattat. De tog sina pengar och shoppade lite.

Lagom till middagen kom de hem. Vi njöt av fläskfilé i grönpepparsås och klyftpotatis. Viktväktare recept så klart!

Sen tog mormor hand om läxorna:) skönt för mig men kul för barnen. Det var även första gången hon hörde Gustav läsa och det tyckte hon var kul.

Så en kväll som gjorde vår familj gladare och nu en liten stund i soffan sen puss och godnatt för de minsta i familjen.

Tack mamma!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-29 20:53:04

Så duktig Gustav är på att läsa,ja My med,får kanske köpa en bok till Gustav i julklapp.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela