Camilla Fyrabarnsmorsa

Jag klarar det.....

Publicerad 2011-11-30 20:41:39 i Allmänt,

Trött, så det känns som jag är en tonåring. Jag är fnittrig och glad. Men det får jag vara när dagen gått ihop och jag hann med alla turer.

Idag var det praktik på fm och på em jobb på fritids. En ny länk och nya barn men så himla kul det var. Sen hann jag hem och bre en macka, pussa lillan och in med de andra barnen i bilen :) tillbaka till Svedala och lämna barnen på deras aktiviteter och avslutningar.

Sen jag själv på Vikt väktarna och denna veckan var jag glad om jag stod still. I helgen blev det för många lussekatter och glögg. Men nu får jag ta nya tag.

Resultatet blev +- 0kg :)

Veckan fortsätter i ett rasande tempo och sena kvällar för mig och INGEN MAN! Med lite hjälp så kan jag det oxå. Vad gör man inte utan Mamma. Som tur är kan ställa upp.

Nu soffan och koppla av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela