Camilla Fyrabarnsmorsa

Världens bästa barn!

Publicerad 2011-09-29 20:07:05 i Barn,

Idag vaknade vi av telefonen men vi var redan vakna. My kom och mådde dåligt, ont i magen och det är ju inte så konstigt tänkte jag för imorgon stundar en hals op för henne. Så kom och gosa lite med mig innan klockan ringer 06,00. Men vad känner jag, hon är varm. Fram med tempen och jo visst 28,9° ingen operation blir av :(

Strax efter kommer Sandra och mår inte iheller bra men ingen feber och jag ska till vårdcentralen med Gustav och kolla upp ett irreterat sår efter ett fästingbet. Sen har jag en uppgift att genomföra med klassen och föreläsning.

Shit vad gör jag:question:

Till förskolan med Ida och lämnade de stora tjejerna hemma med order att ringa om de känner att de behöver mig. Jag är dock orolig för Mysans temp.

Kommer iväg och till skolan. Dagen går och tjejerna vill inte att jag kommer hem. De ringer mellanåt och berättar vad de gör och det känns skönt och jag kan slappna av och klara dagen i skolan.

16,00 hämtat de två minsta och hem. Hemma kommer mormor och möter upp. Men vad är det med Gustav? Han höllt på att somna i bilen. Tempen på honom och jo visst en till med feber.

På med middagen och mamma hjälper till för mannen är sen idag. Mat fick vi och sen fick jag och mamma kört till Ica och handlat nödvändiga saker så jag har hemma det jag behöver.

Men hjälp kan det blir värre? Nej!!! hoppas jag.

Men mitt samvete är inte det bästa för jag skulle varit hemma med mina sjuka barn.

Så i morgon är jag hemma och det blir ett besök till läkaren. Sen bara ta hand om mina älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela