Camilla Fyrabarnsmorsa

Pust och stön!

Publicerad 2012-04-29 11:14:45 i Allmänt,

Lördagen bjöd på en mycket trevlig dag på Gekås i Ullared.

Mycket saker blev det. Kläder blev inte vad jag tänkt. Nu lite besviken på det. Men shoppa är ju inte fel.

Sent blev det och idag bjöds jag på en förkylning när jag vaknade. Lite stressad oxå inför hinna alla tider. Gustav börjar förmiddagen med fotboll. My avslutar dagen med fotboll. Så jag sitter på samma plan hela dagen.

Humöret har jag redan tappat :( jag har bara hälften av det jag skulle ha med mig/ eller vad barnen skulle ha.

Nu ber jag bara att vädret håller och jag tar mig igenom dagen.

Tur vi är lediga imorgon oxå!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela