Camilla Fyrabarnsmorsa

Lite som är mycket

Publicerad 2012-08-29 20:51:18 i Barn,

Onsdag och viktväktardag :)
 
Med spänning var det dags att stiga upp på vågen och som sagt har jag haft ett par månader som stått stilla i stort sätt.
 
Men NU gick jag under en magisk gräns och det gav mig så mycket glädje och jag närmar mig nu en vikt nedgång på 18 kg :) skönt!
 
Jag är glad och mår bra så nu ska jag kämpa vidare och är ett steg närmare mitt mål :)
 
Ja av glädje..................................................................................................

Kommentarer

Postat av: Jilina

Publicerad 2012-08-30 16:20:25

Grattis till viktnedgången :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela