Camilla Fyrabarnsmorsa

Summan av 2012

Publicerad 2012-12-31 13:02:33 i Allmänt,

Vilket år :)
 
Barnen blir bara äldre och jag känner mig inte äldre. Men bara att inse att skalet åldras men inte själen och det är väl tur.
 
Mitt skal försöker jag vara rädd om och viktresan pågår och totalt 17 kg! Det är jag nöjd med.
 
 
Jag avslutade min utbildning som barnskötare och fick ett fastjobb men tidsbestämmt tills den 30 juni 2013.
Mycket glad är jag för det och efter en tid så börjar jag trivas riktigt bra och hoppas vara kvar hela året.
 
Min familj har blivit större och halvbrossan och hans familj har blivit vår <3 Mycket trevligt. Och den resan pågår nu resten av livet och nya minnen skapas.
 
Sen har man då min svägerskas familj som ligger oss vart om hjärtat. Underbara människor som fyller mina barns hjärtan med mycket glada minne som de ska ta med sig i livet.
 
Min älskade mamma har oxå gjort stora saker. Kommit närmare oss och finns nu inom 10 minuters resa. Skönt!
 
Så många känslor detta året. Både glada, ledsna, oroliga. 
 
En av våra stora prövningar är oxå mannens nystartade företag. Mycket oro men det går och hoppas vi nu ska få lite flyt 2013.
 
Det som är vår styrka är de 20 år som vi varit tillsammans.
 
Sen är ju livet en resa och den har motgångar och framgångar. Det skulle vara tråkigt om bara livet flyter på och man inte påminns genom prövningar. Prövningarna som gör att man uppskattar det man har :)
 
Nej nu får jag sätta fart och fixa inför kvällens party med några vänner.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: marianne

Publicerad 2013-01-01 16:53:09

FINT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela