Camilla Fyrabarnsmorsa

Vikt väktarna

Publicerad 2012-05-31 20:47:38 i Viktväktarna,

Ni undrar kanske hur det går med min resa i kampen mot övervikten???

Jag kan säga att det går men trögt:) jag är glad ändå. Lite plus och lite minus så sakta men säkert och jag tror dock att det är denna resa som gör att jag kommer klara hela vägen och det får ta den tid det tar.

Bara jag mår bra och kan få ert liv som flyter och jag lör mig och min kropp att vara lagom:)

Så jag är stolt över mina 16 kg minus!!

Jag kämpar vidare och njuter av allt på vägen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela