Camilla Fyrabarnsmorsa

Intensivt

Publicerad 2013-04-25 18:28:27 i

Vilken dag! Kan ju säga att vi sätts på prov:( men som alltid klarar vi det mesta tillsammans.

Idag har jag handlat och fixat smörgåstårtor, till lördag. Men det är ju inget som fixar sig själv och med en ängel som hjälper till fixar allt sig.

Ikväll är det aktiviteter för barnen och jag får hoppa min träning. Ska ta den imorgon när jag vaknar.

Så imorgon blir det städning och sen dekoration på smörgåstårtor. Baka ska jag oxå hinna med:)

♥ lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela