Camilla Fyrabarnsmorsa

Mitt feta problem

Publicerad 2013-04-23 21:30:29 i

Det är just vad det är. Min övervikt och mitt problem, som JAG kan göra något åt! Just nu är jag stolt över mig själv. Jag tog mig runt på rundan och överlevde, men jag tyckte det var skit jobbigt. Jag vill ju förbättra min tid på 5 km och det gör jag. Inte så mycket men en minut varje gång så går det åt rätt håll.

Vårruset 2012 tog jag mig runt på 46 minuter och idag tog jag det på 42 minuter. Jag vill gärna klara det på 30 minuter men det kanske är lite att ta i. Men jag måste ju kämpa och med Biggest loser som inspiration så ska jag kämpa och träna vid varje tillfälle jag har.

Så jag får fortsätta kämpa med mitt feta problem och med vikt väktarna som funkar för mig och min familj.

heja heja heja♥ alla som kämpar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela