Camilla Fyrabarnsmorsa

HELOMVÄNDNING

Publicerad 2013-01-29 18:50:43 i

Jag var beredd på att jag skulle jobba på min lediga dag och så får det bli:) Lite annorlunda att vara hos en Trea men utmanande.

Tyvärr så har My fått feber igen:( men tur mannen är på hemmaplan.

Så fortsätt att hålla tummarna att man ror skeppet tills det är helg.

Så upp med tuppen i morgon bitti och träna. Sen på kvällen så är det dags att väga in mig på viktväktarna.

Inte med glädje, men nödvändig. Resan är ju inte slut för mig.

Så mycket på G.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela