Camilla Fyrabarnsmorsa

Ack nej

Publicerad 2013-06-09 20:04:11 i

Vilodag blev det inte men en middagslur tog jag mig. För det behövdes för jag var så trött. Sen intalade jag mig att efter 7 dagars träning måste jag vila. Men så blev det inte. Massor av ärenden som skulle göras. 2 studenter i veckan och avslutningar till höger och vänster:) sen ingen man hemma. Så vi körde och fixade presenter. Så nu är det klart. Ikväll efter maten blev det match med barnen och lite bad och så en cykeltur med Sandra :) Najs! förutom vissa intima ställe som fick ge sig till känna:)
Så ack nej ingen ro och vila men thats life!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela