Camilla Fyrabarnsmorsa

Min dag

Publicerad 2013-05-26 23:04:58 i

Morsdag och en helt vanlig dag. Lite extra hjälp och ompysslad blev jag och det räcker för mig.
Jag fick gått mig runda. Fan ta den som ger sig även om det regnar:)
Lite våt, svettig och frusen hoppade jag in i duschen och sen satte jag mig vid köksbordet och där väntade två ägg mackor och te som barnen fixat.
Sen var det dags att ta på sig igen för Land Rover cluben har en liten bana hos oss som de skulle köra. Min man var inte sen med att hänga på och leka.



Dagen har varit kanon.
Så dags a

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela