Camilla Fyrabarnsmorsa

mmmmm vilken dag.....

Publicerad 2013-05-04 21:51:36 i

Dagen började med att jaga gubben ur sängen för att han skulle med Gustav på fotboll. Sen tog jag mig upp och tryckte ner lite yoghurt, på med träningskläder och gav mig ut på en lagom runda 8, 3 km.

Perfekt! sen blev det en runda med Snabeldraken och kvasten:)

nöjd över min insats så unna jag mig tid till att läsa en bok i solen. Underbart men vilken bränna jag fick:) inte bränd men linjer som jag nu måste sola bort. Barnen skrattade och jag håller med. Men ingen bild:) så använd fantasin.

Att laga middag fanns inte idag och det fick bli färdig mat:( Efter det var jag sugen på en ny tur och Gustav hängde på en bit sen vände han om och jag fortsatte. Jag gick milen ikväll:) ♥ Nu ska väl vågen bli min vän igen.
Jag kämpar iallafall och ingen kan väl ha något emot mitt nya beroende :)

Imorgon blir det massage och en liten promenad. Hoppas solen skiner och vi kan njuta av värmen.
Kram och fortsatt trevlig kväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela