Camilla Fyrabarnsmorsa

Varför inte?

Publicerad 2013-05-09 20:29:15 i

Najs att vara hemma :) Idag skulle vi ju ha sovmorgon men snuvad på den blev jag:( 6.00 ringer Mys alarm. Men jag låg kvar och vänta på att klockan skulle gå och det skulle bli varmare så jag kunde ta min runda:)
♥ lycka och jag kom ut på min tur:) sen blev det städa och köra My till kompisar. På em landade jag i soffan och kolla på en film.
Idag var det oxå dags att städa husvagnen för imorgon ska vi till Kävlinge på konfa och släkt träff:) Skönt att komma hemifrån!
Ikväll stod Sandra för middagen och det var jätte gott. Duktig hon är och jag slipper laga mat och ibland är det bara så tråkigt att fixa all marktjänst själv. Efter maten tog jag mig en ny tur i de underbara vädret. Min mamma hittade ett lopp som hon tycker jag ska delta i. Men hon läste inte hur långt det var:)
Därför vill jag försöka komma igång mer och få upp konditionen. 10 km var loppet och i september. Kanske, kanske inte men jag måste prova. Sen har jag oxå mina kilo att bli av med. Jag har ju ett mål i år och nu lägger jag in en extra växel.

Så jag kommer fortsätta. ...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela