Camilla Fyrabarnsmorsa

Vilken dag

Publicerad 2013-05-14 19:04:26 i

I morse vaknade jag trött som ett as. Natten här var händelserik, Gustav kunde inte somna och väckte mig. Han kröp ner i den tomma sänghalvan. Inte så konstigt och jag somnar om. Ida vaknar och kommer tassande, upp med henne i mitten, somnar om och vaknar till ett brak. Hjärtat i halsgropen, Ida trillar av sängen :) samtidigt som jag hör My. Hon har världens diskussion i sömnen:)
Somnar inte om och lyssnar på lite regn och barnens andetag. Sen var det dags att gå upp. Härligt och i natt hoppas jag få sova ensam i sängen och få sovmorgon. För onsdag då är det min lediga dag. Då ska jag ta tag i marktjänsten:(
Jag är en mycket trött Fyra barns morsa just nu......


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela