Camilla Fyrabarnsmorsa

Vilken helg

Publicerad 2013-05-13 17:08:13 i

Förra veckan var jag långledig :) Hela helgen blev det fest med släkten. Idag skulle jag behöva vara ledig och ladda batterierna. Men det går ju inte, så bara att köra på. Jag börjar denna veckan som ensamstående. Blääää!! är det ibland för man sitter i bilen och kör fram och tillbaka och det är ett pusslande varje vecka. Barnen har ju sina aktiviteter och träningar och det ska dom ju ha. Men jag önskar ändå att man kunde delat på allt. Men man kan inte få allt:(
Så huvudet upp och fötterna ner :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela