Camilla Fyrabarnsmorsa

Yes!!!!!

Publicerad 2012-09-27 08:29:50 i Allmänt,

Tog tag i räkningarna och shit vad skönt, när det var klart.
 
Just nu är jag så glad i hela kroppen. Vi har ju laddat för ett par tuffa månader och nu är jag övertygad om att vi kommer klara oss bra :)
 
Jag är just nu så lycklig över att barnen har varit super duktiga varje morgon denna veckan, jag gick inte upp i vikt, köpt en jättefin jacka, att jag har en underbar man som nu jobbar jätte mycket och ändå står ut med mig :) En mamma som fixar och hjälper oss när hon kan. Vänner som oxå finns där för oss. Ett jobb som är ok.
 
Jag har verkligen allt jag kan önska mig i livet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela