Camilla Fyrabarnsmorsa

Full rulle

Publicerad 2014-05-05 09:47:14 i Allmänt,

Tiden räcker inte till men det är jag nog inte ensam om.

Efter mycket om och men har knutarna i mitt liv börjat lösa sig.

Äntligen har jag hittat ett permanent boende som jag, barnen och min älskade Matthias älskar. I torsdags fick vi nycklarna och sen dess har det varit renovering på hög nivå.





Mellan det blev det avbrott för en släktfest. Den var verkligen lyckad och tusen tack mamma som kämpade med den tillsammans med moster och hennes kusin.


Idag väntar en ny arbetsvecka :)
Det är verkligen tillbaka till verkligheten men kul samtidigt.

Nä, åter till jobb.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela