Camilla Fyrabarnsmorsa

Vilken helg.....

Publicerad 2010-11-28 19:10:53 i Allmänt,

Helgen har varit mycket annorlunda :)

Började med mormor som skulle sova över i fredags, jätte kul för hon och de stora tjejerna skulle på Julmarknad. Men ack så blev det inte pga snön. Som vanligt kommer vi inte ut. Så lördagen blev mycket kul med bak och pulka åkning. Sedan mys på kvällen, mormor fick snällt stanna.

Idag första advent

Vilken dag detta blev.................

först - frukost, med ett överaskande besök....... EN HUND, och vem var han :question:

Ok ringde polisen och efter några timmar kom de och hämtade hunden till ett hundstall :) Tur för hunden för den var nog rädd, frusen och hungrig.

Burlövs center - blev vårt mål för en lyckad första advents shopping och träffa tomten.
Tomtar och massor av andra figurer träffade vi och vi såg en helskön show från dansskolan Crazy feet.

Så jäkla duktiga de var.

Sent hemma fick mamma/mormor packa in sig i bilen och köra hem. Men vilken överraskning hon fick. Det var inte alls mycket snö hos henne. Hon såg sina spår som hon gjorde i fredags. Komiskt, tycker vi när vi har fått 
15 cm här

Nu laddar jag för en arbetsdag imorgon....... spännande, kul och nervöst på samma gång.

så nu kör vi och håll i hatten......

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela