Camilla Fyrabarnsmorsa

Arg som ett Bi

Publicerad 2013-05-18 20:09:53 i Allmänt, Musik,

Tjat tjat tjat det är de värsta jag vet! Men lyckades få upp killarna som skulle på fotbollsmatch och jag ville ju givet vis ta en jogging tur så tidigt som möjligt för varmt har det ju blivit.
 
På med paltorna och lånar Mysans lur. I med lurarna och iväg. 900 m och telefonen dör. Jag vänder om och hon får fixa det och på det igen. Men nu har jag lyckats få igång min Runastic och genast på bättre humör.
 
Jag lyckades slå mitt rekord och tog nu 8,4 km på 1,15 minuter. Jag är fan stolt över mig själv!
 
Hemma igen så får man ta skiten som man inte hunnit i veckan och samtidigt ska man vara glad att mannen är hemma. Inte mycket vi träffas men vad gör det efter 20,5 år tillsammans. Vi har iallafall avnjutit en go midda tillsammans och det är sommar och vad mer ska man förvänta sig?
 
Nu blir det lite grönsaker och dippa, några cider slinker ner i strupen ev en liten wirre på det.
 
Så hejar vi på Robin och Sverige ikväll !!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela