Camilla Fyrabarnsmorsa

En julafton vi aldrig kommer glömma

Publicerad 2010-12-25 09:56:05 i Allmänt,


Började med inställd middag lillejulafton hos mormor :( Fortsatte med magsjuka förminstingen på natten till julafton. På julaftons morgon vaknade My 06.15 och kollade granen och där var ju paket. In och väckte sina syskon :) som inte lika pigga gick upp.

Då är det dax att se om vi kommer ut.......????????

INTE!!!!!!! Mycket besvikna och börjar ställa in. Till Äsperöd kommer vi inte :sad:

Tar dagen som den kommer och vilar middag. Då börjar här hända saker.

Vi har kanske en chans att komma ut. Men NEJ igen, vi kommer ju inte hela vägen ut till E65. Men en timme senare ser mannen som är ute att det finns en chans. En väg plogas till en granne som inte används längre.

JIPPI!!!!!! men aj vad hände mannen sitter fast. grrrrrr Ringer Danne med deffen. JA nu kommer vi ut. Packa allt och drar till BARA??? Broders svärföräldrar.

Barnen är lyckliga och vi :) Tänk vi som börjat smällta att denna julafton skulle bli tråkig och precis som en vanlig dag.

Kvällen blev en av de bästa vi haft på länge. Det går inte och beskriva vad jag känner för jag är så glad över de härliga människor som vi var hos och det var första gången vi firade jul tillsammans. Lyckad blev den.

Det som jag kommer ta med mig är barnens lycka som är så otroligt härlig att uppleva.

Hem kom vi oxå utan problem. Inte den vanliga vägen men dock med en naturupplevelse till det.

En underbar julmiddag







LEK



DANS





Ögonblick



JULKLAPPAR







GOD FORTSÄTTNING önskar jag och min familj


Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2010-12-25 10:50:54

Jag instämmer,vad mer kan man säga........

Postat av: Lina

Publicerad 2010-12-27 07:54:52

Jag kan inget mer än att instämma.. Helt underbar jul trots allt.. Såg mörkt ut men allt går att lösa bara man vill!!! =)



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela