Camilla Fyrabarnsmorsa

Magont

Publicerad 2010-02-27 19:13:05 i Barn,

Barn är svåra avläsa när de har ont och hur pass de har ont. Peppar peppar är det inte ofta det är något allvarligt så vi behövt åka iväg.

...........men..... My är inte som de andra och hon börjar klaga över magont och höger ljumske, inget illamående och då blir jag orolig. Jag gör ändå som jag brukar, avvaktar och ser vad som händer. Hon vill inte äta midda och jag tvingar inte henne. Efter middagen badar jag alla barnen och sen är My hungrig och äter en banan och helt plötsligt är hon inte så sjuk som man upplevt henne. Vad gör man??????

Är hon sjuk eller inte???? bara gaser eller????

Det kvittar hur många barn man har, aldrig är man säker på vad som händer i kroppen. Så jag läser och söker efter svar så kom jag över detta som jag kan rekomendera, för om det är blindtarmen så är det allvarligt och jag är inte förvånad om hon råkar ut för det. För hon råkar ut för allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela