Camilla Fyrabarnsmorsa

As trött nu

Publicerad 2010-03-31 18:20:36 i Allmänt,

Det tar sin lilla tid att köra och gå in i affärer med fyra barn.

Nu har vi klarat denna dag och det ska ta ett långt tag till nästa gång.:)

HA HA HA HA !!!!

Skulle handla skor till pappa och passade på med ett par till IDA. Gummistövlar var min tanke.

Men inte....:P  Hon har för runda vader och lösningen då var ett par gympa som var vattenavvisande.




Fjädrar, en kvist och ett litet påskägg. Fan vad det känns fel! Jag ska inte köpa det till pappa :question:
Skulle varit han till oss barn och barnbarn :(  Tyvärr är det inte så och det är jobbigt.
Att vara 30 år och ha en pappa på demensboende är inte en rolig upplevelse i livet.
Jag och min bror skulle väl var 50 år iallafall........:(

Nu sitter han där och vi kan bara koppla av för han har det bra.

Tur vi har vår mamma som är pigg och kry. Ska till henne och käka midda :) på påskafton efter hon slutat jobba. 
Men oxå en jobbig bit för henne ibland. Vi har ju bara henne och hon står oss närmast och finns där i våt och torrt. Hon ändrar och klyddar ibland för vår skull och jag är jätte glad för det.
Detta är en anledning till att vi ville ha många barn. Ingen ska behöva vara ensam.

Vänner kommer och går men syskon :)



Kommentarer

Postat av: marianne

Publicerad 2010-03-31 20:09:43

Ni är så välkommna, men är det du eller jag som har fel? det är väl på fredag ni kommer????????

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-03-31 20:15:38

Jo det stämmer :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela