Camilla Fyrabarnsmorsa

...mors dag.......

Publicerad 2010-05-30 09:45:19 i Allmänt,

Somnade när huvudet landat på kudden.

La mig kl 21 och skulle kolla melodifestivalen :) tyvärr somnade jag och tror jag såg till norges bidrag.
Såg att Tyskland tog hem segern. Jag har ingen susning om låten så ingen kommentar.

Natten bjöd annars på oroligt, Gustav har snurrat runder, min mage har krampat och kört runder.
Vaknade med huvudvärk.

Det är dessa mornar man vill börja om. Väntar nu på gubben som jobbat i natt och jag önskade frallor.
Det var längesedan och ibland får man njuta.

Mysan kommer hem från mormor och Sandra ska hämtas men vet inte när, kul :)
Tur hon inte har blivit dålig för det har varit fasa nummer ett, speciellt i natt när jag inte hade en bil.

Bara för man mår kasst så finns det inte en chans att bara lägga sig igen. Det är bara till att kämpa på och göra det som ska göras. Tvätten, disken och barnen kan man inte sätta på VÄNT...
Mitt val förvisso, men man får känna att det kan bli jobbigt...
Det var ingen som sa att livet skulle vara lätt.
Man klarar det mesta och bara till att ta sig igenom denna dag. Det bästa är att samlas idag, det känns när barnen inte är hemma och till viss del laddar man batterierna. Om man inte kände saknad skulle det nog vara något fel.

Nu får jag sätta fart och sluta blogga annars blir inget gjort och jag är hungrig.

Kram alla mammor på mors dag och hoppas den blir bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela