Camilla Fyrabarnsmorsa

Fy sjutton

Publicerad 2011-02-27 19:31:22 i Allmänt,



Nu har de där bacillerna slagit ut mig och jag har ont i hela kroppen, stopp i näsan :(

Fy vad man mår men ...... jag kan inte vila. Jag har en liten loppa som är frisk och hon är överallt och ingenstans. Sen är Mysan oxå sjuk, feber :(
Sandra har kvar hosta och hes i halsen.
Gustav hostar men är annars bättre.
Mannen är "frisk"

Peppar peppar ta i trä.......

Det värsta är att det verkar aldrig att bacillerna vill försvinna och det konstiga är att de tre stora barnen har precis avslutat sin penicillin kur. Så visst stämmer det att virus kan inte botas med medicin. För hur kan vi då drabbas av feber och dunderförkylning när man äter penicillin.

Nu hoppas jag våren är på väg så dessa baciller som trivs i kylan försvinner och man
kan få lite sol och energi i kroppen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela