Camilla Fyrabarnsmorsa

Trött men lycklig

Publicerad 2011-02-24 19:12:10 i Allmänt,

Veckans jobb avklarat och imorgon ska vi njuta av lovets sista dag. Lite planer har vi men vi får se vad som händer.

Jag trivs jätte mycket på mitt jobb och ur och skur är underbart. Idag var det kallt men solen sken och vi tog pick och pack. Gjorde den traditonella utflyckten. Barnen har sina ryggsäckar med liten fika och den njuter man av när man nått sitt mål. Vi var på en stor lekplats som var jätte fin och den låg i ett skyddat läge och det var underbart att vara där. Sen gick vi tillbaka lagom till samling och lunchen.
Dagen fortsatte sen i ett harmoniskt tempo.

Hemma får man jaga familjen för det går på halvfart och gör ju inte det som jag gör. Tex plockar, tvättar och städar. Alltså det vanliga fixet man gör när man går hemma. Men det får jag nog ta, jag har ju dock fixat det länge och det är de vanan vid. Men ändring när jag oxå jobbar måste det bli.

Små problem men stora om man mår dåligt av dem.

Denna annonsen är ganska bra

 
BORTSKÄNKES!!!

Pga. tidsbrist måste jag omplacera mina kära små dammråttor.
Kan hämtas GRATIS och du får själv fånga dom.
Dom är stillsamma och lugna och orsakar inte så mycket bråk, ligger
mest i hörnen, är förtjusta i golvvärme. De är alla grå, i olika nyanser.
De är könsmogna, översexuella och har en tendens att föröka sig i rasande.................. fart. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela