Camilla Fyrabarnsmorsa

Trädgårdsdax och spa

Publicerad 2011-03-26 19:43:18 i Allmänt,

Idag var det underbart väder och jag gick ut och fixade i trädgården.

Det blev ogräsbekämpning på hög nivå i jordgubbslandet. Barnen tyckte det var spännande och hjälpte till.



Dagen fortsatte i full fart och lite fika mellan jobben.
Vedklyven åkte oxå fram. Då var inte barnen lika intresserade och de lekte då med kompisar.

En kopp kaffe och ett nytt soffbord med en trevlig granne han jag med :)

Sedan blev det en fläskfilé gryta med ananas och purjolök.

Mörkret infall sig snabbt och vad passade då inte bättre än ett spa bad...........

En peel off mask och My gav mig gurkor och där fick jag ligga och njuta.



Kvällen ska nu fortsätta med ryggläge i soffan, godis, körslaget och vi har förberett

Earth Hour 2011

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2011-03-26 20:28:18

HÄRLIGT.

Postat av: Lina

Publicerad 2011-03-27 10:33:53

Helt underbart.. Badet var dig välförtjänt!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela