Camilla Fyrabarnsmorsa

Hoppas.......

Publicerad 2012-02-27 07:52:22 i Barn,

Ny vecka och allt ska vara tillbaka till vardagens rutiner men ack, inte här :(

Min lilla kille tempar fortfarande på mitt på dagen trots penicillin :( Så jag ska ligga på luren och hoppas vi får en tid till doktorn idag. Förra veckan fick vi vänta en dag och det nöjer jag mig inte med idag.

Han är sjuk och trots behandling.

Så hoppas vi får något vettet svar så man kan släppa sin oro.

Jag får ta dagen som den kommer.

Kommentarer

Postat av: Jilina.se

Publicerad 2012-02-27 12:02:34

sv: har lagt till dig nu.



Men fy då :( Hoppas att ni fått en tid snabbt. Håller tummarna på att allt kommer gå bra.

Postat av: Lisbom

Publicerad 2012-02-28 23:15:11

Tack! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela