Camilla Fyrabarnsmorsa

Aj aj.........

Publicerad 2012-07-26 22:54:29 i Camping,

Vaknade tidigt i morse av min lilla kille som kändes varm. Mycket riktigt feber och hela dagen har han legat och sovit i omgångar:( Men jag har varit en runda på stranden och Sandra passade honom. Vi har ätit god mat så det känns som jag ska sprängas. Fisk i folie till lunch och ytterfile till middag, med potatis och grillade grönsaker. Nu längtar jag inte hem:( Tänk på måndag dags att jobba en vecka. Men just nu njuter jag av sol och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela