Camilla Fyrabarnsmorsa

Råå Vallar Camping

Publicerad 2012-05-27 22:13:16 i Camping,

Nordic resort :) får 4:a stjärnor av 5. 


Campingen är fräsch och snygg, ett minus är industrin som ligger nära.

Men lite bilder från standen.



Jag vid standen :)



Äventyrsgolf :) som jag vann så klart.

My tvåa och Sandra trea.



Sist men inte minst, Gustav



Sen hade vi den underbara stranden som var fylld av fina snäckor och stenar.



Nu längtar vi till nästa äventyr och upplevelse i vårt vackra land :)

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2012-05-29 12:20:00

Va härligt.

Postat av: JULIA

Publicerad 2012-05-29 20:16:28

fin blogg, önskar dig en fortsatt trevlig dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela