Camilla Fyrabarnsmorsa

Många tankar

Publicerad 2013-04-18 18:58:17 i

Ibland blir man så arg på sig själv för att man inte kan släppa tankarna.

Just nu har jag det jobbigt med att jag min tjänst upphör den 30 juni:(

Jag trodde att det är lugnt men ack vad jag fick. Det är SKIT jobbigt! !

Vilket resulterar i att jag tänker på natten:( Även om det är möjligt att jag får en visstidsanställning igen, så är det ändå den jobbiga biten med att söka. Söka är en grej men vänta och inte veta får jag den eller tänk om det kommer någon som har mer utbildning än mig.

Men i allafall tog jag tag i det och sökte ett jobb som jag vill ha men på en annan skola och så får jag göra nu och hoppas på det bästa. Min erfarenhet kan ingen ta ifrån mig!

Så inatt ska jag nog få sova.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela