Camilla Fyrabarnsmorsa

Pust.....å stön

Publicerad 2013-04-26 23:17:43 i

Nu är jag redo. Redo för morgondagen och Sandras konfa. Dagen har varit intensiv men det har gått.

Uppe med tuppen idag men ner i sängen igen. Jag har ju semester:) Väl uppe så måste jag ju hinna med mig själv och kämpa för att jag ska komma iform. 4.7 km på 38 min. Det är ok och jag är nöjd.

Sen blev det en runda till Jägersro center där vi fynda skor till Ida och lunch med mannen. Det är ovanligt att vi är ute tillsammans men i syfte att köra till Helsingborg och hämta hotell Scania:) ♥

Sen var det bara Ida och jag. Vi shoppade lite på Nova Lund och sen nödvändigt på Willys. Väl hemma däckade jag en liten stund i soffan och sen har det gått i 150. Nu är jag klar och slut i rutan♥

Underbart med festligheter:) Det bästa är att träffa människor som står oss nära:)

♥ lycka♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela