Camilla Fyrabarnsmorsa

Så kallat ledig dag....

Publicerad 2013-04-17 08:53:59 i Allmänt, Barn,

Det är inte lätt att få ihop livspusslet men lyckades idag :)
Med släkt och vänner så fixar jag dagen och alla barn är nöjda. Att vara ensam och bo på landet är ingen bra kombination, speciellt när man har föreläsning och APT på kvällen. Men det gick ihop med mycket hjälp och det är jag mycket tacksam för.
Så idag är ändå en perfekt dag. Städa och tvätta, friskvård, föreläsning och apt. Sen samla ihop familjen och sova.
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-04-17 10:30:30

Isabell blev jätteglad när jag berättade att Ida skulle komma idag. Hon tyckte även att Sandra och My skulle komma haha.. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela