Camilla Fyrabarnsmorsa

Långledig

Publicerad 2013-06-05 20:26:19 i Allmänt,

Äntligen så känns det som sommaren är här.
 
Träningen är i full gång och jag älskar det! Resa efter resa känns det som vår sommar präglas av. Det är härligt!
Denna sommar är oxå något nytt för mig. Jag ska ha semester för första gången :) Tänk att alla negativa tankar och svar man fick och får höra när man pluggade till barnskötare, nu känns som ett skämt för mig.
Jag har nu en fast anställning i Staffanstorps kommun på en skola och jag älskar mitt jobb. Det nya är att jag ska ha 3:or och jobba som fritispedagog. Så jag vet att ht13 och vt14 kommer bli ett kanon år för mig och glädjen med goa kolleger är grädden på moset.
 
Idag har jag njutit av min lediga dag och imorgon fortsätter det härliga och vara ledig. Hoppas bara vädret håller i sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela