Camilla Fyrabarnsmorsa

Otur eller tur?

Publicerad 2013-06-20 09:54:53 i Allmänt, Barn, Skönhet & Hälsa,

Kan man säga otur. Magsjuka och min j-la förkylning som inte ger sig. 
Idag ska jag och barnen packa inför helgen i Tyskland med min mamma och lillebror med familj.
Vi ska till.....Weissenhäuser Strand ♥
Med halva familjen som inte blivit magsjuka ber vi nu till högre makter att de inte ska bli sjuka. Vi får väl packa diverse saker som hjälp om det kommer mer magsjuka  Så vi har max otur eller har vi tur. Det får vi se.....
Men jag önska alla en Glad Midsommar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla

Jag är en glad tjej med 4 underbara barn. Jag skriver om livet med barn, vardag och min viktminskning. Vem sa att livet var lätt?

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela